THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, 26 March 2011

Sarangheyo,oppa!!

Hye,semua..
memandangkan aku  bwu dlam dunia blogging ni..
so,ak pon men wat je mende ni..
cuz,da lme ak teringin na wat..
tp,d'sbbkn bwu ley na wat..
so ak pon bwu laa try..




My Prince Love
Ni laa org yg ak syg dr ak form 4..
ak ta sgke ley ske at dye..
siyes lawak gle tyme tu..hahahaha..
btw,tengs to my fwens..ta sgke lak ea..
korang yg kcau dye,ak lak ley knal dye..
oke nme dy....yg ak syg ni...
Muhamad Hanis Said

fly me to the moon..
and let me flying among the stars..
let me see what spring is like..
on Jupiter and Mars..
in other words..
hold my hands..
in other words..
darling kiss me..
fill my heart with song.
and let me sing forever more..
you are all i long for ..
all i wordship and adore..
in other words..
please be true..
in other words..
I LOVE YOU..

sarangheyo,hanis!!

23 March 2011
Result SPM...
aku tak na ckap sal result..
tp,ak na ckap sal birthday dye!!! yg jtoh pd hari tersebut..

23 March 2011
Happy Birthday,Sayang !!!
saengil chukka haeyo,oppa!!!
kad ni ak wat tyme at PLKN Jiwa Murni..
macam2 ak tulih at dalam tuh..
hahaha..ak mmg syg gle at laki ni!!!!!
SAYANG SANGAT!!!!
masuk taun ni..
da 2 kali ak bg kad birthday at dy..
sume men pas2 je..
ntah ble ak dpat bg by hand je at dy!!!
teringin sgt na jmpe dy!!
tp,ble???
walaupon kteorang dok at stu malaysia n stu bumi Allah S.W.T ni..tp ta semestinye ak dpat jmpe dy..
haish..
susah btol laaa..
haaaaaaa...
ni yg ak bg at dy..
ala...
cam besa laa..stiap kali pon mende yg sme je...
bg ak..sume tu..
membazir...hmmmm..
agak laa..tp,bg ak ta..
prinsip ak sng je!!!
ble ak syg at sumone ni..
sume mende ak ley bg..tu pon tok bg dy bhgia..
bkn ak ta mmpu na bg kebahagiaan at dy..
tp,si dia ni skunk milik org!!
bukan hak mutlak!!!!tp,hak sementara..in word couple laa..hahahaha..
ak ta ksah sume tu..cuz ati ak stick at dy je skunk ni!!!

p/s : stop cte sal ni!!ni ak ad na share sumthing tuk kaum adam yg bkal mempunyai isteri dewasa kelak


KETAHUILAH......
Allah dah anugerahkan dalam diri setiap perempuan sifat rahmah..sifat penyayang..
Walau bagaimanapun kasarnya dia pada mata orang,tapi masih tertanam di dalam dadanya sifat penyayang..
Bukankah perempuan dicipta dari tulang rusuk yang bengkok..
Dan bengkoknya itu bukan bermaksud satu kekurangan,tetepi sebenarnya satu penyempurnaan..
Tulang rusuk yang bengkok tadi sifatnya sebagai pelindung..
Melindungi organ-organ penting di dalam tubuh manusia seperti jantung dan paru-paru..
Dalam erti kata lain,terciptanya seorang perempuan tu secara semula jadinya dua sifat tadi juga ada dalam dirinya,iaitu penyayang dan pelindung..Oleh sebab itulah perasaan perempuan halus..
Kerana adanya dua sifat itu jugalah,maka seorang perempuan sanggup bersabar dalam menjaga dan melayan karenah anak-anak..Bersabar apabila hatinya digores atau dikecewakan oleh mereka..
Yang mana tak mampu dilakukan oleh seorang lelaki..
Sebenarnya,bengkok atau tidaknya seorang lelaki atau perempuan bergantung kepada iman dan akhlaknya..
Orang lelaki kalau tidak berusaha untuk membuang sifat-sifat yang terkeji di dalamnya pun akan bengkok juga,malah lebih bengkok daripada orang perempuan yang ada usaha membaiki dirinya..
Perempuan kasar tingkah lakunya dan pernah juga tidak layak untuk lelaki yang faham agama,lantas berusaha memperbaiki dirinya..Dia sedar yang dia bukan lahir dalam keluarga yang kuat latar belakang agamanya..
Justeru,dia berusaha keras untuk menjadi seorang permpuan yang baik ..
dan pastinya daengan caranya tersendiri..
Dalam diam,berharap satu hari nanti dia juga akan menjadi bidadari syurga untuk lelaki yang bisa melihatnya sebagai bidadari..
BIDADARI DENGAN CARA DAN GAYANYA YANG TERSENDIRI....   



1 comments:

.izzatzaid. said...

oit budak comel . hehe